Menu

Dienst na verkoop


 Er is een probleem met uw bestelling? 

 

 Er is een technisch probleem met uw bestelling 

Wanneer uw toestel nog binnen de garantieperiode is, neem dan contact op met de dienst na verkoop van Vaillant.

 Zij komen het toestel gratis voor u herstellen of vervangen indien onder garantie. 

 


 02 / 334 93 52


 

 Er is een technisch probleem met uw bestelling 

Wanneer uw toestel niet meer binnen de garantieperiode valt, of u wenst geen beroep te doen op Vaillant kan u steeds op onze eigen hersteldienst beroep doen.

Wij werken 7/7 en kunnen meestal binnen de 24u een technieker langs sturen.

 

 Tarieven 

 Ongeacht de garantietermijn is deze dienst betalend!

 tijdens kantooruren :  125 €

 buiten kantooruren :  175 €

 


 0486 / 03 19 09


 

 Er is een administratief probleem met uw bestelling 

U heeft een opmerking of vraag betreffende uw bestelbon, factuur of de levering van uw bestelling?

Bel dan met een medewerker van onze webshops.

 


 0472 / 66 17 57 


 

© 2014 - 2017 Va-shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Voor meer informatie over cookies zie wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/Cookie_(internet) Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser.