Menu

Dienst na verkoop


 Er is een probleem met uw bestelling? 

 

 Er is een technisch probleem met uw bestelling 

Wanneer uw toestel nog binnen de garantieperiode is, neem dan contact op met de dienst na verkoop van Vaillant.

 Zij komen het toestel gratis voor u herstellen of vervangen indien onder garantie. 

 


 02 / 334 93 52


 

 Er is een technisch probleem met uw bestelling 

Wanneer uw toestel niet meer binnen de garantieperiode valt, of u wenst geen beroep te doen op Vaillant kan u steeds op onze eigen hersteldienst beroep doen.

Wij werken 7/7 en kunnen meestal binnen de 24u een technieker langs sturen.

 

 Tarieven 

 Ongeacht de garantietermijn is deze dienst betalend!

 tijdens kantooruren :  125 €

 buiten kantooruren :  175 €

 


 0486 / 03 19 09


 

 Er is een administratief probleem met uw bestelling 

U heeft een opmerking of vraag betreffende uw bestelbon, factuur of de levering van uw bestelling?

Bel dan met een medewerker van onze webshops.

 


 0472 / 66 17 57 


 

© 2014 - 2018 Vaillant | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel